Sevenpoint2 v přípravě na závody Adventure Race

29.08.2014 08:28

Kdo zná Adventure Race a horské ultramaratony, ten ví, jak náročné jsou po fyzické i psychické stránce. Během sportovní kariéry jsem vyzkoušel ledacos z doplňků výživy i různé potraviny. Před necelým rokem jsem ale vyzkoušel něco nového - snad skoro dokonalý mix přípravků obsahujících cenné výživové doplňky (tzv. mikronutrienty), rostlinné bílkoviny a zároveň i regenerační prvky založené na vodíkové terapii z nabídky společnosti Sevenpoint2.

Za všechny doplňky a výživu jsem vždycky musel jen platit. Což se asi zdá normální. Jenže teď mám možnost to vše používat a mít to i zadarmo, nebo dokonce na tom i vydělávat! A možná právě proto se mi zdá, že na mně Sevenpoint2 má lepší účinek :-) Každopádně to funguje a myslím, že mé výsledky ve sportu v mém věku (*1971) jsou toho důkazem.

Kdo by se chtěl dozvědět víc, podívejte se na toto video (Sevenpoint2 příležitost) a ozvěte se. Rád poradím co a jak s tím dál.